Spektakle
32 omdlenia
Komediodramat
„32 omdlenia” to teatralna uczta rozpisana na trzech aktorów i trzy krzesła. Jak widać po rekordowej frekwencji i owacji na stojąco w teatrze wciąż wystarczą znakomici aktorzy i sprawny reżyser. Uwaga! Sprzedaż zakończona - brak wolnych miejsc!
Spektakl "32 omdlenia"
Teatr Polonia
9 listopada 2019 r. godz. 19:00
Uwaga! Sprzedaż zakończona - brak wolnych miejsc!
32 omdlenia tworzą trzy żarty sceniczne, jak sam je określał Antoni Czechow; "Niedźwiedź", "Oświadczyny" i "Historia zakulisowa". Czechow stawia krzywe zwierciadło przed swoimi bohaterami, często korzysta z kreski karykatury, dokleja im gogolowskie "nosy". Ale przede wszystkim bawi i każe nam się głośno śmiać. Jest to typowa "propozycja nie do odrzucenia". Obsada budzi dreszcz: Krystyna Janda, Jerzy Stuhr, Jerzy Łapiński. "Czy jest lekarz na sali?!"
Fragmenty recenzji:
Teatralna uczta rozpisana na trzech aktorów i trzy krzesła. Jak widać po rekordowej frekwencji i owacji na stojąco w teatrze wciąż wystarczą znakomici aktorzy i sprawny reżyser. Już po premierze w kwietniu 2011 roku spektakl ogłoszony został hitem nad hity. Peany sypały się jak z rękawa. Widzowie zaczęli więc szturmować Polonię, ale nie każdy miał szczęście stać się posiadaczem biletu. I tak jest do dziś. Ponad półtora roku po premierze widownia pęka w szwach, ludzie zajmują każde wolne miejsce na schodach.
Kama Pawlicka
Każdy z aktorów gra tutaj po kilka postaci, można więc w pełni docenić umiejętności bardzo wyrafinowanych odmian komizmu i aktorstwa psychologicznie prawdziwego. Role Jerzego Stuhra i Krystyny Jandy stoją momentami na granicy aktorskiej szarży, ale absolutnie mieszczą się w estetyce spektaklu, w którym Andrzej Domalik skupił się przede wszystkim na aktorach, relacjach między nimi i na stworzeniu właściwego klimatu dla każdej z trzech opowieści. Siłę rażenia „32 omdleń” stanowi przede wszystkim przeogromna dawka komizmu sytuacyjnego szalenie umiejętnie i inteligentnie wydobyta z użytych tekstów, znakomicie skomponowanych z komizmem ‘Czechowowskiego’ języka.
Wiesław Kowalski
Jednoaktówki Czechowa są przezabawnymi opowieściami o życiu rosyjskiego ziemiaństwa XIX wieku, ale i dzisiaj są aktualne i w sugestywny sposób prezentują ludzkie słabości, niedoskonałości, próbę ukrywania prawdziwych namiętności. Czechow nieco przerysowując postaci swoich bohaterów doskonale opisał ludzką naturę, wyposażając ją w cechy bardzo charakterystyczne dla różnych typów osobowości. Żarty sceniczne, jak określane są krótkie formy z młodzieńczej twórczości tego autora, wbrew pozorom nie są jedynie komedią i dobrą rozrywka, między słowami ukryte są gorzkie prawdy i refleksje.
Anna Mrożek
Obsada: Krystyna Janda, Jerzy Stuhr, Jerzy Łapiński
Reżyseria: Andrzej Domalik
Scenografia i kostiumy: Jagna Janicka
Światło: Katarzyna Łuszczyk
Producent wykonawczy: Rafał Rossa
- Czas trwania: 120 min. (2 przerwy)
Prosimy o punktualność z szacunku dla teatru, aktorów i pozostałych widzów.
Po rozpoczęciu spektaklu spóźnieni widzowie nie będą wpuszczani na widownię, aż do przerwy, jeżeli została ona przewidziana w spektaklu. W tej sytuacji nie przysługuje zwrot pieniędzy za bilety.
Bilety/ Informacje:
- Data: 9 listopada 2019 r. godz. 19.00
- Bilety: I strefa - 110 zł (normalny), 100 zł (ulgowy, grupowy), II strefa - 100 zł, 95zł (pufy)
- Bilety w cenie 1 zł dla działaczy opozycji antykomunistycznej i osób represjonowanych z powodów politycznych
- Bilety grupowe obowiązują przy zakupie co najmniej 10 biletów
- Informacje i rezerwacje: Kasa CSM czynna:
- od pon. do pt. w godz. 10:00 - 20:00,
- w weekendy w godz. 15:00 - 20:00
- ul. Traugutta 1, Tarnów, tel: +48 14 633 46 04
- Rezerwacja biletów ważna 3 dni
Uwaga! Sprzedaż zakończona - brak wolnych miejsc!
Spektakl baletowy "Jezioro łabędzie"
Royal Lviv Ballet
14 grudnia 2019 r.

Przepiękna historia miłości osadzona w bajkowej scenerii od lat inspiruje i zachwyca. „Jezioro Łabędzie” Piotra Czajkowskiego, to tytuł, który zna chyba każdy człowiek na świecie, niezależnie od tego, czy lubi muzykę klasyczną lub balet, czy nie. Jest to jeden z takich motywów tanecznych i muzycznych, który jest absolutną klasyką.
Spektakl "Ojciec"
Teatr Ateneum
19 stycznia 2020 r., godz. 18.00
„Ojciec” to przejmująca, pozbawiona moralizatorstwa opowieść o starości, postępującej chorobie i rodzinnych relacjach. Tragifarsa napisana przez Floriana Zellera, bodaj najczęściej granego dziś na świecie współczesnego dramatopisarza francuskiego. W rolach głównych: Marian Opania, Magdalena Schejbal, Przemysław Bluszcz, Paulina Gałązka, Dariusz Wnuk.
Spektakl "Stowarzyszenie Umarłych Poetów"
Och-Teatr
16 lutego 2020 r., godz. 18.00
Teatralna wersja kultowego filmu Petera Weira. W elitarnej męskiej szkole z internatem, rozpoczyna się kolejny rok szkolny. Do grona pedagogów dołącza nowy charyzmatyczny wykładowca języka angielskiego – John Keating. Czterem zasadom akademii, którymi są: tradycja, honor, dyscyplina i doskonałość, przeciwstawia inny sposób kształcenia i wychowania. Ciekawość świata, wrażliwość na literaturę piękną, umiejętność samodzielnego myślenia i chęć rozwijania indywidualnych pasji – to wartości, które próbują realizować jego uczniowie w tajnym klubie entuzjastów poezji. Co zwycięży: restrykcyjnie przestrzegana tradycja czy prawo do marzeń, wolności i młodzieńczego buntu?