• Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube
  • Google+
Edukacja

Zaprogramuj własną grę w języku Python – warsztaty dla młodzieży

Projektowanie

JavaScript, SQL, PHP, Scala, C++, Python. Co to za nazwy? To języki programowania, dzięki którym tworzone są gry komputerowe, strony i aplikacje internetowe. Zapraszamy na warsztaty, podczas których uczestnicy poznają język programowania Python.

Zaprogramuj własną grę w języku Python

warsztaty dla młodzieży

21 marca – 18 kwietnia 2019 r.
(9 spotkań)

 

 Terminy spotkań:

  • 21 marca, godz. 16.30 - 18.30
  • 22 marca, godz. 16.30 - 18.30
  • 28 marca, godz. 16.30 - 18.30
  • 29 marca, godz. 16.30 - 18.30
  • 4 kwietnia, godz. 16.30 - 18.30
  • 5 kwietnia, godz. 16.30 - 18.30
  • 11 kwietnia, godz. 16.30 - 18.30
  • 12 kwietnia, godz. 16.30 - 18.30
  • 18 kwietnia, godz. 16.30 - 18.30

Język

Python jest tak uniwersalny w programowaniu, jak język angielski w komunikacji na całym świecie  – wszędzie można go wykorzystać. Ma zastosowanie w tworzeniu oprogramowania dla naszych domowych komputerów), ale także w zaawansowanych aplikacjach internetowych. Dlatego też umiejętność posługiwania się nim jest bardzo ceniona przez pracodawców. Python został stworzony tak, aby był łatwy do zrozumienia i przyjazny dla początkujących. Kod Pythona można czytać jak zwykły tekst po angielsku. Jego składnia jest przejrzysta i zwięzła, jednak duże znaczenie ma formatowanie kodu i białe znaki.

Gra

Podczas warsztatów uczestnicy zaprojektują a potem napiszą (zaprogramują) prostą grę tekstową, według własnego scenariusza. W grach RPG występuje bohater poruszający się po wymyślonym świecie – w tym przypadku świat gry będzie zlokalizowany w Centrum Sztuki Mościce. Jakie przygody mogą spotkać bohatera? Poza nauką programowania podczas warsztatów poruszymy tryby wyobraźni, aby stworzyć scenariusze pełne niespodzianek i zwrotów akcji. Po warsztatach każdy z uczestników zabiera grę swojego autorstwa do domu.

Dlaczego warto?

W programowaniu liczy się logika i dokładność. Dobre nawyki to podstawa pracy programistycznej. Nauka pod okiem doświadczonej trenerki pozwoli na wykształcenie dobrych nawyków w programowaniu i bezpieczne przećwiczenie błędów, bez poważnych skutków.

Oprogramowanie wykorzystywane do nauki programowania jest dostępne w internecie dla uczniów bez opłat – uczestnicy mogą dodatkowo ćwiczyć programowanie i dobre praktyki programistyczne w domu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Ważne!

Liczba miejsc na warsztaty jest ograniczona. Dla każdego uczestnika zapewniamy dostęp do komputera i oprogramowania – 15 stanowisk.

Prowadząca

Bernadetta Stachura-Terlecka – od 5 lat uczy programowania nie tylko studentów, ale również dzieci. Absolwentka Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie na kierunku informatyka. Obecnie doktorantka AGH w Krakowie, asystentka na AGH w Krakowie, PWSZ w Tarnowie i Uniwersytecie Gdańskim. Uczy programowania poprzez klocki Lego w firmie RoboBlocks. W wolnych chwilach wraz z grupą znajomych grywa w klasyczne gry RPG lub spaceruje po Bieszczadach.

 


Informacje/ zapisy: 

  • Zarezerwuj miejsce pod numerem 14 633 46 21 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00) lub mailowo: edukacja@csm.tarnow.pl 
    Kup bilet w ciągu 7 dni od rezerwacji (kasa lub przelew).
  • Cena za 9 spotkań warsztatowych – 18 godzin: 180 zł
  • Rezerwacje bez wykupionego biletu będą automatycznie anulowane. Nie można zakupić biletu bez wcześniejszej rezerwacji.
  • 18 godzin warsztatów
  • Terminy spotkań: 21, 22, 28, 29 marca, 4, 5, 11, 12, 18 kwietnia 2019 r., godz. 16.30 - 18.30

 

Dołącz do wydarzenia - Zaprogramuj własną grę w języku Python

 

Zaprogramuj własną grę w języku Python – warsztaty dla młodzieży
Zaprogramuj własną grę w języku Python – warsztaty dla młodzieży
Zaprogramuj własną grę w języku Python – warsztaty dla młodzieży
Zaprogramuj własną grę w języku Python – warsztaty dla młodzieży
Zaprogramuj własną grę w języku Python – warsztaty dla młodzieży
Beata Stachura Terlecka

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.